Tilausjärjestelmä
Toiminnot ja ominaisuudet
Tilausjärjestelmän toiminnallisuudet ovat hyvin pitkälti samanlaiset kuin perinteisessä verkkokaupassa. Eroavaisuus on, ettei tilausta makseta etukäteen maksukortilla, eikä verkkopankissa. Olemme integroineet tilausjärjestelmän taloushallinnon-ohjelmistoomme, jolloin tilauksen eteneminen lähetykseen saakka on mahdollisimman nopea. Jokaisesta ostoksesta asiakas saa tilausvahvistuksen tekemälleen tilaukselle ja kun tilaus on perillä toimipaikassa, niin sen jälkeen lähetämme siitä laskun laskutusohjeiden mukaisesti.
Rekisteröityminen
Tilausjärjestelmään tarvitaan tunnukset jotka koostuvat sähköpostiosoitteesta ja salasanasta. Jos asiakkaalla on useampi toimipaikka, niin jokainen toimipaikka erotellaan toisistaan sähköpostiosoitteella. Tunnusten saamiseksi on olemassa kaksi eri tapaa. Asiakas voi rekisteröityä ja täyttämällä kaikki tarvittavat kohdat, tai sitten ennen asiakkuuden avaamista voitte lähettää meille toimipaikan tai toimipaikkojen tiedot, niin me teemme tunnukset puolestanne. Jokaisen asiakkaan tietoihin tallennetaan yrityksen virallinen nimi, toimitus -ja laskutusosoitteet ja yhteyshenkilön tiedot, kun asiakkuus on varmistettu.
Ostaminen ja tilauksen lähettäminen
Kun tilausjärjestelmään on tallennettu kaikki tarvittavat tiedot, niin voitte alkaa tehdä tilauksia. Järjestelmä itsessään toimii samalla tavalla kuin normaali verkkokauppa, eli eri tuotteita lisätään ostoskoriin. Kun olette keränneet tarvittavan määrän tuotteita ostokseenne, niin järjestelmä vie teidät ostoskoriin. Tässä kohtaa voitte tallentaa kyseisen tilauksen valmiiksi ostoslistaksi odottamaan seuraavaa tilausta. Viimeisenä on enää vuorossa lähettää tilaus asiakaspalveluumme. Tilauksesta saatte tallentamaanne sähköpostiin tilausvahvistuksen.
Asiakastyytyväisyyden takaaminen
Meille asiakastyytyväisyys on liiketoimintamme kulmakivi, josta emme tingi. Taataksemme korkean asiakastyytyväisyyden me mittaamme sitä säännöllisesti. Tapoja siihen on esimerkiksi, että lähetämme teille asiakastyytyväisyys kyselyjä joihin toivomme teiltä rehellisen mielipiteen. Jos koette, että teitä ei ole palveltu riittävän hyvin, tai sitten joku asia ei ole mennyt kuin olemme sopineet, niin otamme sen vakavasti.
Kun tulemme yritykseenne käymään, niin otamme teihin yhteyttä sopiaksemme tapaamisajan. Tunnistatte edustajamme siitä, että hänellä on ensinnäkin yhtiömme tunnus ID-kortin muodossa. Edustajalla on myös yhtiömme liikemerkillä varustettu vaatetus.
Nicone haluaa, että meillä on kasvot ja, että yhtiö ja sen edustajat ovat helposti lähestyttäviä.
Pääsy tilausjärjestelmään
edellyttää hyväksyttyä tilihakemusta
Täytä hakemus
Täytä lomakkeen kaikki kohdat yrityksesi tiedoilla.
Käsittely
Käsittelemme tilihakemuksesi ja lähetämme tiedon sinulle.
Pääsy portaaliin
Pääset tekemään ostoksia, kun olet saanut hyväksytyn päätöksen.